انواع ساندویچ پانل سقفی
نوشته شده توسط : meysam

همانطور که می دانیم مصالح متفاوتی برای ساخت و ساز وجود دارد که هر کدام از آنها کاربری متفاوتی دارند. میزان استحکام سازه به این بستگی دارد که از چه مصالحی استفاده می کنید. پیمانکاران همواره به دنبال مصالحی هستند تا دوام سازه های خود را بالا ببرند. ساندویچ پانل یکی از انواع مصالح ساختمانی است که از آن هم در سازه های صنعتی و هم در سازه های غیر صنعتی می توان استفاده نمود.ساندویچ پانل سقفی به انواع مختلفی طبقه بندی می شود که در این مقاله قصد داریم به انواع مختلف این نوع سازه پیش ساخته بپردازیم.

ساندویچ پانل سقفی به چند دسته تقسیم می شوند؟

ساندویچ پانل سقفی، پانل هایی هستند که برای پوشش دهی قسمت سقف سازه ها استفاده میشود و بایستی به صورت اورلپ بر روی یکدیگر قرار گیرند. به این ترتیب هم جای برای تخلیه آب یا آبرو دارد و هم مقاومت و استحکام سازه به طرز چشمگیری افزایش پیدا می کند.

ساندویچ پانل سقفی ساده

برای نصب ساندویچ پانل سقفی ساده از پیچ های مخصوصی برای نصب آن استفاده میکنند که به راحتی میتوان آن پیچ ها را مشاهده نمود و به منظور زیبایی بخشیدن به سازه از فلاشینگ استفاده می کنند که هم مقاومت سازه را افزایش میدهد و هم زیبایی سازه را تکمیل می کند.

ساندویچ پانل سقفی پیچ مخفی

در این مدل از ساندویچ پانل های پیچ مخفی پیچ ها زیر اورلپ ها نصب شده و دیگر قابل رویت نیستند و به این ترتیب زیبایی سازه هایی که با استفاده از ساندویچ پانل پیچ مخفی ساخته میشوند از سازه های دیگر بیشتر می شود چرا که پیچ های نصب شده قابل مشاهده نیستند.همانطور که مشاهده نمودید تفاوت زیادی در ساندویچ پانل های سقفی وجود ندارد فقط از لحاظ نوع پیچ های به کار رفته با یکدیگر متفاوت هستند اما ورق های و فوم هایی که برای تولید آنها به کار میرود کاملا مشابه یکدیگر هستند.

ویژگیهای انواع ساندویچ پانل سقفی

قابل ذکر است که هر دو ساندویچ پانل سقفی ساده و ساندویچ پانل سقفی پیچ مخفی هر دو به منظور پوشاندن سقف کاربرد دارند و چه از نوع ساده و چه از نوع پیچ مخفی آن استفاده شود دوام و استقامت خوبی برای سقف ایجاد می کنند. از طرفی دیگر هر دوی آنها عایق بسیار خوبی در برابر گرما، سرما، رطوبت و صدا هستند که این سازه ها را به سازه های پیش ساخته ی مفید تبدیل کرده است.

آیا ساندویچ پانل سقفی تنوع طرح و رنگ دارد؟

مهم نیست ساندویچ پانل سقفی از چه نوع باشند در دو مدل ساندویچ پانل سقفی تنوع رنگ و طرح بسیار بالاست و مشتری میتواند بر حسب سلیقه و درخواست خود هر کدام از طرح ها را سفارش دهد.

کاربرد ساندویچ پانل سقفی

پانل های سقفی بهترین جایگزین برای مصالح سنتی هستند و به منظور پوشش دهی سوله ها، انبارها، سالن های ورزشی، کانکس ها و ویلاهای پیش ساخته کاربرد دارد.

قیمت انواع ساندویچ پانل سقفی

قیمت ساندویچ پانل سقفی براساس مواد و متریالی برای ساخت آنها به کار می رود و همچنین ضخامت آنها تعیین می شود. لذا برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد قیمت ساندویچ پانل میت وانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با ما در ارتباط باشید و از کارشناسان فروش ما اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

 





:: برچسب‌ها: ساندویچ پانل، ساندویچ پنل، ساندویچ پانل دیواری، ساندویچ پانل سقفی، قیمت ساندویچ پانل ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: